بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حیف و میل حنیف جبران میشود!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-03/21885633549820659236.jpg

استقلال در دیدار رفت خود مقابل الریان قطر در فصل 2012-2013 لیگ قهرمانان استقلال در حالی در فاز حمله یک بازی نسبتا هجومی و خوبی را به نمایش گذاشت و توانست 3 بار دروازه این تیم قطری را باز کند،بازیکنان خط دفاعی تیم عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و بر روی اشتباهات فردی بازیکنان این منطقه به خصوص حنیف عمران زاده سه گل دریافت کردند و در نهایت در عین شایستگی نتوانستند با هر سه امتیاز به تهران برگردند.
در این بازی حنیف یکی از پر انتقادترین بازیهای خود را به نمایش گذاشت.طوری که با دادن یک پنالتی و تقریبا یک گل به خودی که به گفته خودش بخاطر کله بزرگی که داشته نتوانسته بود مانع از اصابت شوت بازیکن الریان به سرش بشود و در نهایت با عوض شدن مسیر توپ ،باعث به ثمر رسیدن یکی دیگر از گل های تیم قطری به استقلال شده بود.
منظور حنیف عمران زاده با توجه به شرایط فنی و آمادگی خوبی که این روزها دارد می تواند همچون دیدارهای داخلی و یا همانند بازی با بوریرام تایلند دروازه الریان قطر را از روی ضربات ایستگاهی با توجه به حضور ایمان مبعلی در ترکیب تیم برای تیم گلزنی کند و خاطره بد آن بازی را حداقل در ذهن خودش برای همیشه پاک کند.
این روزها استقلالی ها بیشتر از هرکسی به آسمان خراش های خط دفاعیشان دلخوش هستند!چه در مهار مهاجمین حریف و ناکام گذاشتن آنها در امر گلزنی و چه شرکت در فاز تهاجمی تیم و گلزنی آنها با استفاده از سر در باز کردن دروازه تیم های رقیب.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 12 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,الریان قطر,حنیف عمران زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com